Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~WideClosedEyes | użytkownik

imię i nazwiskoWideClosedEyes adres zarejestrowany29.04.2008 @13:38:39 ostatnio na stronie10.09.2012 @18:28:25



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty23 komentarze331 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Klarens    31.07.2009 @22:51:45
Szkocja jest piekna ..Północna Irlandia i Irlandia też ...do Szkocji planuje fotograficzny wypad na pare dni ale to jeszcze troche musi poczekać.
Pozdrawiam
~zalcia    31.07.2009 @22:36:46
ja też nie ma pojęcia ale ładnie pozują...pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
~Monisin    22.07.2009 @16:54:00
dziekuje (:
_______
Rebel Yell
-ewelka12081988    22.07.2009 @16:47:15
dzieki
~sylw21    22.07.2009 @16:20:41
wiatr wiał więc mak się za bardzo ruszał ale zdjęcie mi sie bardzo podobało więc dodałam
~Calinkaa    22.07.2009 @16:05:04
Jak na pierwszy raz to i tak super moje pierwsze było owiele gorsze
Pozdrawiam
~SocziX    22.07.2009 @16:01:20
Trening czyni mistrza.
~Calinkaa    22.07.2009 @15:52:34
Dziękuje
~nooneordinary    02.07.2009 @22:14:30
Dziekujępozdrawiam
_______

~DemonMathiel    18.06.2009 @13:25:54
Dzięki!
_______
Life is good, skateboarding is better...
~zapus    18.06.2009 @11:58:39
dziekuje za miłe komentarze do zdjec
pozdrawiam i zapraszam czesciej
buż
_______
"...Search your heart , search your soul..."
~dynamika    15.06.2009 @10:09:47
Dziekuje za komentarz
~umyuam    14.06.2009 @10:17:21
dziekuje: )))
_______
obcinam czubki glow. i co?
~childofnight    13.06.2009 @20:51:43
Dzięki wielkie, tym bardziej mi miło, że "rewelacja" ) Pozdrawiam serdecznie
~guzikowyguzik    13.06.2009 @19:57:26
dzieki bardzo(;
~bresck    11.06.2009 @21:18:32
hehe dziękuję:D a twarzyczka Mojawiem nie wyjściowa ale cóż trzeba żyć:D
_______
"– Przyznaj, że cię intryguję.
↵– Owszem.
↵– No i?
↵– Intryguje mnie też, co myśli skaczący z drapacza chmur, zanim plaśnie na chodnik."- Ostatni S
~maadziQ    10.06.2009 @17:22:12
dziekuje
_______
"Fotografując staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nikt by nie zobaczył..."
~enia3    05.06.2009 @08:23:15
Dzięki za odwiedzinki ... ale Twoje profilowe takie okrutne
~Stokorotka    24.05.2009 @17:19:15
dz.
_______


~Orbis    21.05.2009 @15:38:37
dziekuje pieknie w imieniu swoim i modelki czyli siebie i siebie:D
_______
"Spieszmy się sądzić ludzi tak szybko odchodzą
Srebrem słów ich darzmy lub zamilczmy złotem"
Martin Lechowicz
~GhoStfacE    18.04.2009 @21:05:56
ciesze sie, ze Ci sie spodobalo
PZDR
_______
...any day above the gorund is a good one...
~moira22    16.04.2009 @17:16:13
wielkie dzięki
~DoReK    16.04.2009 @17:13:05
bardzo dziekuje :D
~dualkoza    15.03.2009 @17:01:46
thx!
~paragorn    07.03.2009 @23:34:28
dzianx!
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt